Kundeservice

I BEOstæren står vi altid klar til at besvare dine spørgsmål.


Du kan træffe os på telefon +45 35552555 i forretningens åbningstid som er:

Mandag 15.00-19.00

Tirsdag Efter aftale!

Onsdag Efter aftale!

Torsdag 15.00-19.00

Fredag Efter aftale!

Lørdag 11.00-14.00

Søndag lukket.

Herudover har vi lukket på almindelige helligdage.

Du er altid velkommen til døgnet rundt at skrive os en email på: info@beostaeren.dk

Vi bestræber os på at svare alle henvendelser indenfor 24 timer på almindelige hverdage.



At handle på www.beostaeren.dk



AT HANDLE HOS BEOSTAEREN ER NEMT.
Du skal blot vælge den eller de varer, du ønsker og klikke køb. Herefter lægges varen automatisk i indkøbskurven. Du kan herefter vælge at fortsætte med at handle, eller du kan foretage selve købet ved klikke "forsæt til betaling". Gør du dette, vil du blive viderestillet til check-ud processen. Her skal du indtaste dit navn, leveringsadresse og betaling. Klik herefter køb, og du vil modtage en ordremail.

Når du har klikket køb, modtager butikken en følgeseddel, som beskriver varen. Den vil herefter blive nedtaget og packet grundigt ne dog herefter sendt til den oplyste leveringsadresse. Normalt vil der gå mellem 2-3 dage før din vare er leveret. Først når varen er afsendt, trækker vi pengene på din konto.



JEG HAR IKKE MODTAGET MIN ORDRE. HVAD GØR JEG?
Hvis du ikke skulle have modtaget din vare, beder vi dig ringe eller skrive til os. Der kan være der sket en misforståelse.



HVAD ER STATUS PÅ MIN ORDRE?
Når du har gennemført en ordre på beostaeren.dk, vil du modtage en ordrebekræftigelse.

Denne virker som vores plukseddel, der sendes ned til lageret. Når de har pakket din vare(r) og den er klar til at blive leveret, vil du modtage en mail, om at din vare nu er på vej.



KAN JEG ÆNDRE ELLER ANNULLERE MIN ORDRE?
Ja, du kan altid ændre eller annullere din ordre, inden varen er sendt til levering. Når du det ikke inden da, kan vi desværre ikke gøre så meget, men vi anbefaler, du sender varen retur med det samme.



JEG ER I TVIVL, OM MIN BESTILLING ER GÅET IGENNEM. HVAD GØR JEG?
Hvis du skulle være i tvivl, om din bestilling er gået igennem, anbefaler vi, at du ringer til os.